skriver i stressens hetta

Läste just Fridas försök till att få igång intresset för vår blogg och kände att jag kunde ta och skriva några rader här.
Sitter just nu, det är måndag kväll och alldeles för mörkt ute, och försöker skriva på mitt projektarbete. För er som har missat det håller jag på med en bok, ni kommer få höra om det på fredag v 14 =) då jag ska ha mitt skapande svenska föredrag för er ^^. Det är egentligen helt otroligt att vi är snart är igenom halva vårterminen, snart är vi klara! Kan ni fatta!?  Även om det har hänt mycket under de här tre åren så känns det ändå som att vi gick in i K36 så sent som i höstas. Herregud vad tiden har lekt med oss. Nu är det bara en månad kvar tills projektarbetet ska lämnas in och sen är det påsk, därefter bara några få veckor tills Stockholmsresan, vår efterlängtade Stockholmsresa! Balen och sist Studenten! Studenten!? När jag slutade 9:an kändes studenten så himla långt bort, hur kom vi hit? Vad händer sen?

Vad händer sen?

Kram Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0