studentpaaaarty!!

Jaha, då var den första studentfesten här!! =D Måste erkänna att jag var inte särskilt pepp från början men nu jäklar! Dessutom måste ju såklart så många som möjligt komma på onsdag och visa sig i dagens bistra glans utan alkoholens försköning och kvällens ljuva mörker för att vis ka få så många extra poäng i studenttävlingen som möjligt! Jag undrar bara Hur ska studentkommiten kunna räkna alla dessa? Det återstår att se..

Nu ska jag sätta mig tillrätta i soffan och se på tv. Mest för att förtränga allt plugg som staplas på hög just nu. Värst är väl Litteraturen, hur många är egentligen klara?

F

Kommentarer
Postat av: per

jag är äntligen klar och det vankas läggdags för mig. måste vara redo för den kommande studentfesten!

2008-10-06 @ 22:31:49
Postat av: Frida

vem är per?

2008-10-10 @ 21:24:03
URL: http://underthemoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma PERsson, har lyckats få det smeknamnet också ;)

2008-10-11 @ 02:21:29
Postat av: Frida

hahaha xD

2008-10-11 @ 14:03:22
URL: http://underthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0