hej vänner

såg era kommentarer tess,per och lollo. jag har för mig att vi inte satte upp lollo på något men jag har sagt till henne att hon kan vara med på mina bullar, heheheeeeeeeehehe (kul). Men är det någon som köper sill? Det måste vi faktiskt ha.

Ska vi träffas på måndag och öva inför studenttävlingen? Ni är medvetna om att vi måste vinna väl? Är det någon som har filat på låten? Vilken låt ska vi rimma till?

Många frågor,ge mig svar.
puss och kram ,bisse

när vi ändå är på g tycker jag att vi ger alla våra pussar till mimmi och ber henne att KRYA PÅ SIG! jag är ensam som enda 91...

Kommentarer
Postat av: mimmi

sjukt charmig bild.

2008-11-30 @ 13:49:25
Postat av: tessowich

nu bestämmer jag kl 2 eftersom ingen annan verkar ha en åsikt

BE THERE!!!

2008-11-30 @ 22:51:26
URL: http://tessjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0