Boys in tha Sp06l

Aiit dude´s...nu ska tjejerna ha sexparty..eller njaa dom har ju ingen lokal.
Och om dom ska hem till varandra och strippa och klä sig med silvertejp och pissa i kattlådor och äta ton vis med mat så måste vi killar hitta på nått...
Silvertejpen funkar för mig..men inte kattlådan den är och förblir (nu ska jag vara snäll och inte namnge dig Bisse så jag skriver anonym) anonym.
Slynan, Albon, Mattson och jag var lite inne på runkbullen... men efter 5 timmar och en massa bullar så känns det nog inte så bra...
Så killar om ni har lite ideér så säg dom för hel****e...

Som Tesse sa så glöm inte historian..
C ya

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahahhahahahahha

2008-01-29 @ 22:07:27
URL: http://tessjansson.blogg.se
Postat av: Sarus

HAHAHHAHAHHAHAHAHHAA

2008-01-30 @ 07:29:42
URL: http://lostpersonality.blogg.se
Postat av: Mes

ahhaahhhahaha bra jobbat (Y)

2008-01-30 @ 09:28:09
Postat av: Philip

Hej! AA jag har ju läst mycket skit men det här tog priset, sikka wannabee, kan man inte hitta på något vettigare, eller... Låt tjejerna tillfredställa sig med sina böcker o annat skit, vi behöver inte tönta oss hehe

2008-01-30 @ 18:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0