Planering, planering.

Och nu tänker ni säkert alla på den fullsmockade veckan som ligger framför oss. Men nej! Det var inte det jag tänkte på 8D

Jag sitter nämligen här och mixtrar och trixar och fixar och tänker på fredag och Karins trevliga fest som vi alla (förhoppningsvis) ska på. Jag har ju då tagit åt mig att skaffa fram lite skön musik. Såklart så måste ni andra också ta med er bra musik, jag har faktiskt inte koll på allt!, men jag har iaf väldigt kul när jag sitter här och filurar. (Okej, det blev en viss galen blanding av ord där... ><")
I alla fall. Karin kom ju också med den trevliga nyheten att vi ska återinföra tryckaren och de låååååååååååååååååångsamma låtarna på denna festen, så jag sitter och knopar ihop en cd med alla de där smäcktande, nästan äckligt romantiska låtarna också. Hoppas det blir bra.


För er skull, och eftersom det antagligen var det ni förväntade er av rubriken, så lägger jag upp en liten Att göra-lista också, för denna veckan.

Till Onsdag:
Senaste dagen att lämna in svenska-uppsattsen om Drömmar och Verklighet
Historia läxförhör på Industriella Revolutionen
Engelska glosförhör - 30 ord från kapitel...?
Psykologi - Hitta försvarsmekanismer i texten +  svara på frågorna

Till Torsdag:
Jag, Bisse, Philip och Karin (franska) har i alla fall franska-test.
Något annat språk som kanske har ett mindre prov, läxförhör eller test?

Till Fredag:
Individuella val!?
Litteraturvetenskapen - Läsa hela häftet + fundera lite på vad och hur vi vill skriva analysen
Teckenspråket - Sanna inte där så ni är lediga från lektionen
Något annat?
STORT PLUS (för alla i klassen)! Fixa utklädning till Karins fest!


Hoppas ni inte blir allt för stressade, och sitter och jobbar med svenskan, psykologin, historian eller engelskan nu (tillskillnad från mig som skriver blogg och lyssnar på musik ><")
Tappa inte modet.
Fråga någon i klassen om det är något som är oklart.
Ändra här om något är galet eller om ni vet mer än jag.
Ehm....
ja.
/Lust

Kommentarer
Postat av: Frida

så vi ska göra frågorna också till psykologin?

2008-02-12 @ 21:39:53
URL: http://underthemoon.blogg.se
Postat av: sarus

bra med planering.. =)

2008-02-13 @ 08:13:17
URL: http://lostpersonality.blogg.se
Postat av: emma

LEDIG PÅ FREDAG

2008-02-13 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0